Шукати в цьому блозі

вівторок, 21 квітня 2015 р.

ФонтарЪ №30 (2012)

«ФонтарЪ» №30 (2014): Міфи панк-року — Данила Плахов, Михайло Кондорський, субкультура, DIY, критика, стереотипи, тексти.

ФонтарЪ №30 (2012)
містить публіцистичну серію статей «Міфи панк-року» авторства Данили Плахова, написану на прохання дослідника та педагога Михайла Кондорського. Тексти аналізують поширені уявлення про панк-культуру, її символи, поведінкові шаблони, взаємодію з масовою культурою і внутрішні протиріччя субкультурного середовища.

Матеріал подано у формі окремих тематичних розділів: кожна стаття розглядає окремий «міф» — від образу панка до розуміння DIY, від стереотипів щодо агресії до дискусій про цінності сцени. Номер оформлено в лаконічному стилі, з акцентом на осмислення і критичне бачення.




ФонтарЪ №29 (2012)

«ФонтарЪ» №29 (2012): Шульц Барбєнков — поезія, Альтернативна жизнь, Полтава, вірші, андеґраунд, урбаністика, збірка, фензін.

ФонтарЪ №29 (2012)
— спеціальний випуск, у якому повністю представлено збірку поезій «Альтернативна жизнь» полтавського автора Шульца Барбєнкова. Тексти охоплюють урбаністичну чутливість, соціальні парадокси, спостереження з вулиці, самоіронію та внутрішній опір буденності.

Стилістика віршів — пряма, ритмічна, з елементами побутового гротеску й постіндустріального абсурду. Видання оформлене у самвидавному форматі й передає настрій андеґраундної поетики початку 2010-х років.

ФонтарЪ №28 (2012)

 

«ФонтарЪ» №28 (2012): Меджибож, Труба Зовёт, Леннон і Ленін, гопники, схеми самопізнання, репортажі, історії, сатира, проза.

ФонтарЪ №28 (2012)
включає репортажі з подій, сатиричні та аналітичні тексти, історичні алюзії та художню прозу. У випуску — матеріал «Меджибож 2012: симфонія для клинків і волинок», звіт про недофестиваль «Труба Зовёт 2012», публікація «Про всіх, всіх, всіх... і ще когось» — текст на межі вигадки і культурної гри навколо образів Джона Леннона й Володимира Леніна.

До номера також увійшли тексти «Препаруючи гопників» (соціальний нарис), «Люди», «Історія» та «Сказочка про схему шляху до себе» — спроба осмислення особистих маршрутів і міфології повсякдення. Номер подано в поєднанні репортажних, художніх і сатиричних форм, зберігаючи формат культурного самвидаву.

ФонтарЪ №27 (2012)

«ФонтарЪ» №27 (2012): Хворі думки Лисої Мавпи — поезія Данили Плахова, збірка віршів, урбаністика, фрустрація, самвидав.

ФонтарЪ №27 (2012)
— спеціальний випуск, повністю присвячений поетичній збірці «Хворі думки Лисої Мавпи» автора Данили Плахова. Номер складається з добірки віршів, написаних у 2009–2012 роках, і є концентрованим виразом особистої фрустрації, іронії, критики реальності й внутрішнього неспокою.

Збірка представлена у форматі DIY-самвидаву та містить верлібри, короткі фрази, урбаністичні образи й психоемоційні замальовки. Випуск не містить сторонніх матеріалів — лише тексти автора. Теми: буденність, абсурд, внутрішня втома, агресія, любов і вулична чутливість.





ФонтарЪ №26 (2012)

 

 

«ФонтарЪ» №26 (2012): Жадан і Собаки в космосі, Куку-Шанель, АртПоле 2012, Wiz-Art, Fort.Missia, інтерв’ю, DIY, сцена.

   ФонтарЪ №26 (2012)
зосереджується на культурних подіях, музичних проектах і незалежному мистецтві. У номері — матеріал про творчість Сергія Жадана та гурту «Собаки в космосі», інтерв’ю з гуртом Куку-Шанель, стаття «Ігри в неформала» — соціальні спостереження щодо молодіжного середовища.

    Окремо висвітлено фестивалі АртПоле 2012 і Wiz-Art 2012 (міжнародний фестиваль короткометражного кіно). Доповнюють номер авторські нотатки з подорожей, фрагменти з Полтави, Ужгорода, репортаж із Fort.Missia, поетичні й прозові вставки. Теми номера — незалежна сцена, мистецький спротив, культура регіонів.

«ФонтарЪ» №24 (2012)

 

«ФонтарЪ» №24 (2012): Онейроїд, Онейропедія, історія гурту, 75 учасників, Анатолій Волік, архів, тексти, фото, незалежна сцена.

ФонтарЪ №24 (2012)
— спеціальний номер, повністю присвячений українському гурту «Онейроїд». Видання укладене за матеріалами Анатолія Волика, у редакції Ялини. Номер містить хронологічну історію колективу, склад учасників (75 осіб, які брали участь у різні роки), архівні фотографії, тексти пісень і спогади.

Випуск оформлено як своєрідну «Онейропедію» — з акцентом на збереження пам’яті про один із найбільш нестандартних і довготривалих музичних проєктів незалежної сцени. Матеріал має біографічну, документальну та візуальну цінність.

ФонтарЪ №25 (2012)

«ФонтарЪ» №25 (2012): Краще Місто, The Best City.UA, Піджак Травніков, Рак Власти, поезія, депресія, критика, Черненко, Гладчук.
ФонтарЪ №25 (2012) включає матеріали про фестиваль «Краще Місто – The Best City.UA», інтерв’ю з Олександром «Піджаком» Травніковим, публіцистику, поезію та авторські рефлексії. У випуску опубліковано тексти «Рак Власти», «Народная депрессия» і «Величайший Критик», що торкаються тем соціальної напруги, критики влади та культурного стану суспільства.

Номер доповнюють поетичні твори Оксани Черненко і Михайла Гладчука, а також короткі мандрівні та урбаністичні нотатки. Випуск оформлений у стилі візуального колажу з текстами й фотографіями, з акцентом на фіксацію особистого досвіду в культурному середовищі.







ФонтарЪ №23 (2012)

 

«ФонтарЪ» №23 (2012): АртПоле, Кам’яний гість, Вільнюс, Тракай, Мінськ, рок-сцена, листи, мандри, проза, культура, DIY.

ФонтарЪ №23 (2012)
поєднує мандрівні нотатки, музичні репортажі та особисті спостереження. У номері представлено репортаж із фестивалю АртПоле 2012, розповідь про поїздку до Литви (Вільнюс, Тракай), інтерв’ю з учасником гурту «Кам’яний гість», текст «Рок у дірці від бублика» — про стан незалежної рок-сцени.

Доповнюють номер лист із Мінська, серія коротких особистих нотаток, художня проза, візуальні сторінки. Стиль номеру зберігає самвидавний формат із акцентом на досвід, пам’ять, рух і зв’язок між середовищами.






ФонтарЪ №22 (2011)

«ФонтарЪ» №22 (2011): Stare Misto, Емір Кустуріца, Тролль гнёт ель, АртПоле, Фортмиссия, Рок Удар, Придністров’я, інтерв’ю, есе.
ФонтарЪ №22 (2011) охоплює низку великих культурних подій і фестивалів року. До випуску увійшли репортажі з фестивалю Stare Misto 2011, включаючи пресконференцію з Еміром Кустуріцею, опис рок-н-рольного футбольного чемпіонату у Полтаві, десятий «Рок Удар», а також матеріал з фестивалю Фортмиссия 2011 та події АртПоле 2011.

У номері також: інтерв’ю з Валерієм Мельником (гурт «ТрансФормер»), розмова з Костянтином «Троллем» Румянцевим («Тролль гнёт ель») після «Гоблін-шоу 2011», нотатки з Придністров’я, публіцистика, есе про офісну реальність («Що б сказав Заратустра...»), роздуми про любов, проза «Бодак» і актуальні тексти «На крилах фраз».




ФонтарЪ №21 (2011)

 

«ФонтарЪ» №21 (2011): RATBITE, F.P.G., День Святого Патріка, Кубанська, SVOБОДА, КГБ, KAVA, концерти, Полтава, Львів, DIY.

ФонтарЪ №21 (2011)
документує музичну активність і неформальні події у Львові, Полтаві та на локальному DIY-рівні. До номера увійшли репортажі з концертів гуртів RATBITE і F.P.G. у Львові, огляд виступів на локації «Кубанська», фоторепортаж із події у кав’ярні KAVA, а також замітка про святкування Дня Святого Патріка у Львові.

У випуску також представлено гурти «SVOБОДА» і «КГБ» (легенди полтавського панку), публікація «Врятувати Меркурій» та текст «Кумаровєдєніє». Структура номера комбінує короткі польові спостереження, замальовки з подій і фото як фіксацію локальної сцени на початку 2010-х.




Рекомендована публікація

ФонтарЪ №54 (2017)

У цьому випуску — чотири глибокі матеріали, присвячені незалежному мистецтву, локальній сцені та культурним ініціативам Полтав...

Популярні публікації